Brev:
Tvillinge synkronisering
6. januar 2011
Alder:
2 mdr.
Tvillinge synkronisering
Hej Helen!
Mig igen, som bombardere dig med alt verdens spørgsmål...
Jeg har i denne omgang nogle tanker ang Adams og Sarahs spise og sovevaner.
Sarah er den, som sover super godt og spiser godt - kunne holde sig altid minimum 4 timer!
Adam vil helst spise med max 3 times mellemrum!
Idag får de flaske samtidig - og har gjort siden fødsel, dvs jeg synkroniserer dem. Når Adam vågner, vækker jeg Sarah og så spiser vi!
Men jeg tænkte om det ikke er træls for hende... Hun virker ikke generet af det, men jeg tænker meget på det!
På den anden side, kan jeg ikke forestille mig at give dem mad på forskellige tidspunkter. Det har jeg ikke resourcer til - vi har en datter mere i forvejen, som er 5 år.
Er det ok, det jeg gør eller har du en anden smart løsning?
Med venlig hilsen
den evige fortvivlede tvillingemor