Brev:
Vil kun sove til middag når vi går tur
1. december 2010
Alder:
4 mdr.
Vil kun sove til middag når vi går tur
Hej
Min datter på 4 mdr er bare så god til at sove 2-3-4 timer om eftermiddagen - når vi vel og mærke har gået tur med barnevognen! men nu er det vinter og snestorm og jeg synes ikke årstiden er til vi går tur hver eftermiddag for at hun kan sove sin middagslur.
Jeg har prøvet at ligge hende i hendes seng og der falder hun også fint i søvn, men sover så kun en time og vil så ikke sove mere - men er tydeligvis umulig og træt og vil ingenting.
Det er stensikkert: går vi tur med barnevognen falder hun godt i søvn og sover mange timer. Ligger jeg hende i seng sover hun kun 1 time og er møgtræt og umulig.
Hvad gør jeg? synes ikke det kan være rigtigt at jeg skal ud og trave i snestorm for at hun kan sove sin middagslur - nogen gode fif?
Hilsen