Brev:
Ændret søvnmønster - 2 år, 8 mdr.
23. november 2010
Alder:
2 år, 8 mdr.
Ændret søvnmønster - 2 år, 8 mdr.
Hej Helen
Vores dreng har det sidste stykke tid ændret sovetidspunkter.
Han plejer at sove mellem 20.00 og 20.15 og vågne igen ca. 07.30.
Vi har ikke ændret soveritualer og middagsluren er stadig på ca. 2 timer.
Nu hedder rytmen ca. kl 21.00 og han vågner igen kl 06.45. Har vi bare været "heldige" indtil nu? Synes bare det er sent, at han falder i søvn om aftenen. Han bliver puttet til normal tid, men ligger og synger osv. i op til en time.
Hilsen Linda