Brev:
Sover ikke igennem mere
2. november 2010
Alder:
3 mdr.
Sover ikke igennem mere
Hejsa
Jeg har en datter som er 3 mdr og en uge gammel. Hun har ellers været dygtig til at sove 5-6 timer om natten inden hun skulle have mad, men nu vil hun have mad hver 2-3 time om natten. Hun får MME (NAN HA pga hun havde forstoppelse i starten - har ikke allergi).
Jeg har spurgt min sundhedsplejerske om hun må få vælling, men det siger hun at hun først må når hun er 6 mdr - kan det virkelig passe??
Kan vi evt begynde på noget meget tyndt grød så?
Hun er ret sulten om natten. Hun spiser ca 160 ml pr. flaske om natten.
Antal flasker pr. døgn er ca 8 hvor hun spiser mellem 120-160 pr. flaske.
Vi har prøvet de sidste dage at give hende NAN1 de sidste to måltider inden natten i håb om det mættede mere, men nej desværre ikke. Hun vågner stadig og er skrup sulten.
Hvad synes du vi kan gøre?