Brev:
Vågen i løbet af natten - 9 mdr.
4. oktober 2010
Alder:
9 mdr.
Vågen i løbet af natten - 9 mdr.
Kære Helen.
Ja nu er jeg så på banen igen. Efter en nat uden alt for meget søvn..
Vores datter har egentlig haft en god rytme med dagslure og de samme tidspunkter hver dag. De sidste par dage syns jeg hun vender det hele på hovedet..
Hun sov næsten 2,5 time til formiddagslur igår, så hun først kom op kl 12.45 - det resulterede i at det var det hun sov i løbet af dagen, men det er så hvad det er, jeg skal nok få dagen på plads igen tror jeg. Det er mere det at hun kan vågne op ca ved to tiden om natten og rode rundt møver rundt på maven vender og drejer sig i et væk lidt gråd og meget stemmetræning!!!! og først 1,5 time senere sov hun igen - og stadig vågnede hun op kl syv... er det bare noget vi skal igennem eller kan vi hjælpes lidt på vej?
Vores dag og rytme er således og jeg holder nok ret meget fast i ro - regelmæssighed og genkendelighed....
7-8 morgenmad
ca 9 lidt mad og puttes til lur (sover 1,5-2 timer
ca 11.30 middagsmad
ca 13.30 ammes og puttes til lur (sover 1-1,5 time
16 eftermiddagsfrugt- tykmælk
17.30 aftensmad
19.30 godnatgrød
20 puttes til nat og ammes
vågner nogle gange i løbet af aftenen, skal vendes el bare mærke vi er der
23 ammes her har jeg nogle gange ventet til hun selv vågner og måske så først ammet kl 01
Er først nu holdt op med at amme hende tidlig morgen - kan det være det hun reagere på?
Hvad tænker du lige om vores lille natugle:-)?
Har ligefør skrevet til dig om mængden af mad jeg ved ikk om sådan noget kan spille ind hun spiser pænt store portioner syns jeg men siger osse selv stop - jeg kan ikk få så meget godnatgrød i hende, for der er hun træt og pylret..
Kærlig hilsen Camilla...