Brev:
Baby vil ikke sove
22. september 2010
Alder:
2 mdr.
Baby vil ikke sove
Hej Helen!!
Ja ved snart ikke hvor jeg skal starte.. Men vil prøve at beskrive det så godt jeg kan...
Siden min datter blev født for knap 8 uger siden har hun været svær at få til at sove, de første 3 uger ammede jeg hende.. nu får hun MME Nan Ha..
Om natten er det ikke noget problem, hun blir typisk puttet mellem 20-21 efter hun har fået sin flaske. og hun sover så 4 timer af gangen får flaske og puttes i liften igen uden problem. så står vi op ved 8-9 tiden. når jeg så om dagen skal putte hende er det en KAMP hver gang..
Hun er meget opmærksom på alt omkring sig og har altid været det.. Hun vil ikke falde i søvn hos os, så vi putter hende i liften og kommer en stofble over liften, vugger liften på skødet og nusser hende sommetider lidt i panden, sommetider kan det få hende til at falde i søvn, men hun vågner hurtigt igen. Få gange har det lykkes os at ligge hende i liften og så har hun lukket øjnene efter kort tid..
Føler at jeg ikke laver andet hele dagen end at prøve at få hende til at falde i søvn. Barnevognen har vi prøvet med mange gange og hun vil bare ikke, når vi går med hende vågner hun typisk efter en halv time og er lysvågen.. og så blir hun sommetider utilfreds...
Synes hun hurtigt virker træt og derfor putter jeg hende når hun begynder at gabe og være lidt utilfreds.. Men intet virker.. Vi har prøvet alt føler jeg. at svøbe hende, været til kiropraktor, prøvet mylicon dråber, da vi fik at vide det kunne være maven, putte os sammen med hende i sengen, osv. men hun ligger bare og kigger helt vild og vil ikke lukke øjnene..
SP siger hun ikke rigtig ved hvad hun skal sige til det..
Synes bare det er så dræbende, nyder selvfølgelig når hun smiler og er godt tilpas osv.. hun er jo en skøn pige.. Men gid hun ville sove, vi aner ikke vores levende råd..
Vi er så frustreret over det både min kæreste og jeg, for det tærrer så meget... når hun ikke sover blir hun selvfølgelig overtræt og ikke let at håndtere...
Har du gode råd??
Venlig hilsen
Sommerfugl