Brev:
Vil ikke sove i dagplejen
26. august 2010
Alder:
15 mdr.
Vil ikke sove i dagplejen
Hej Helen..
Liva er nu snart 15mdr og i rivende udvikling. Problemet for os er at efter sommerferien har hun stort set ikke sovet til middag i dagplejen. Hun har maks sovet 20-30 min hvilket jo ikke er nok for en pige i hendes alder. Tror du det er en periode? for hun skriger når hun bliver lagt og nægter at "slappe" af. . ergo ingen søvn.
Vi oplever en pige der har et stort behov for tryghed og regelmæssighed. Herhjemme kan jeg sagtens få hende til at sove 1,5- 2 timer...
Der skal lige nævnes at hun får medicin hverdag mod blærebetændelse pga. en ureterocele hvis det siger dig noget.
Har du nogle ideer til hvordan vi kommer videre og henter en glad udhvilet pige?
Hilsen