Brev:
Samsovning søskende
5. august 2010
Alder:
3 mdr.
Samsovning søskende
Hej Helen!
Min søn på tre er nu storebror til en dejlig lillesøster på tre måneder. Vi var meget spændte på, om vi ville få en med samme søvnmønster som storebror, som altid har vågnet mange gange om natten. Men hun sover rigtig fint og skal kun ammes en enkelt gang om natten eller slet ikke. Ofte putter jeg dem sammen - det er rigtig hyggeligt - og så falder de i søvn sammen i storebrors seng, som er en halvanden mands seng.
Jeg kunne godt tænke mig at de sov sammen, så snart det kan lade sig gøre, da de virker meget trygge ved det begge to - især storebror, der ligger og holder lidt i hånden eller om hende.
Hvornår er hun gammel nok? Når hun kan kravle eller gå fx?
Venlig hilsen
Lisa