Brev:
Tvillinger der skriger meget ved puttetid
1. august 2010
Alder:
4 mdr.
Tvillinger der skriger meget ved puttetid
Hej Helen
Mine tvillinger er nu blevet 4 måneder. Sidst på dagen har de let til tårer (for ikke at sige at de er decideret utilfredse) og når kl. er 18-19 stykker kan de bare ikke mere.... men men, de bliver bare så kede af det når de bliver lagt i seng (ellers mætte, nyskiftede og de bliver nusset og der bliver sunget)... de hyler og skriger - er utrøstelige og er nærmest ved at kaste op af raseri. Det hjælper heller ikke at tage dem op - de er helt udmattede...
Det er mest den ene tvilling, men her til aften var det altså dem begge og det er bare så hårdt når vi også har en stor pige der gerne vil spise aftensmad med mor og far og have en hyggestund.
De sover ellers godt og vi arbejder på den der 3 lure om dagen model... de powernapper dog kun fra ca kl 15 til puttetid, men på den anden side vil jeg heller ikke presse dem til at sove mere på beskostning af nattesøvnen...
Vi er i øvrigt begyndt på lidt smagsprøver af anden mad og lidt vælling ind imellem, men langt fra hver dag.
Ellers sunde, raske og glade bassedrenge på hhv. 8,3 kg og 7,6 kg.
Er der tale om et tigerspring eller og skal vi bare stå igennem eller hvad? Kan det hjælpe at flytte dem i hver deres tremmeseng på eget værelse? Vi er nærmest desperate
Håber du kan hjælpe med lidt råd.
Med venlig hilsen
Kristine