Brev:
Eftermiddagssøvn i tremmesengen
16. juli 2010
Alder:
10 mdr.
Eftermiddagssøvn i tremmesengen
Hej Helen.
Mange tak for dine tidligere svar. De har hjulpet os meget.
Mathias er nu blevet 10 mdr. og skal starte i dagpleje om en måned. Han sover nu kun en gang om dag 1½ time. Vi synes ikke det er meget, men han vil ikke sove mere i løbet af dagen. Og han er glad og godt tilfreds. Den lur får han ude i barnevognen.
Mit spørgsmål er om jeg kan lære ham at han en gang imellem skal sove eftersøvn i tremmesengen? Og hvordan gør jeg det?
Det er nok lidt et luksusproblem, men det er for at slippe for at slæbe barnevognen frem og tilbage hver anden dag, da jeg har skiftende arbejdstider og ofte har fri en hverdag.
Med venlig hilsen
Karina.