Brev:
Puttes og ligger derefter og synger
20. juni 2010
Alder:
2 år
Puttes og ligger derefter og synger
Kære Helen
Dejlig brevkasse du har her.
Min datter, der lige er fyldt to år, har fuld knald på, og nogen dage, at vi må forsøge at holde hende bare lidt igang, så hun ikke kommer alt for tidligt i seng...
Andre dage, hvor hun faktisk virker frisk og frejdig omkring putte-tid, kan hun ligge og synge en times tid inden hun lægger sig til at sove. Hun er på ingen måde sur eller umedgørlig, men hun ligger bare og snakker og synger et par sange.
Putter vi vores barn for tidligt?
En normal dag begynder mellem 6.30 og 7, hun sover typisk ca. 1½ time til middag, og bliver puttet omkring 19.30, i hvert fald er hun i seng inden kl. 20.
Med venlig hilsen
Mie