Brev:
3,5 mdr vil kun sove i babyslynge
22. juni 2004
Alder:
3 mdr.
3,5 mdr vil kun sove i babyslynge
Jeg har store problemer med at få min søn på 3,5 mdr til at sove for sig selv om dagen, hvor han kun vil sove i en babyslynge. Han skriger vildt hvis han bliver lagt i en barnevogn, så det er desværre ikke en mulighed.
Jeg prøver så at få han til at sove i liften, og det kan normalt lade sig gøre første gang han skal sove om formiddagen, men det tager 30-40 min at få ham til at sove, og så vågner han konsekvent efter ca 30 min. Han er tydeligvis stadig træt og til sammenligning sover han 2 timer, hvis han sover i slyngen.
Jeg kan ikke blive ved at bære rundt på ham hele dagen, men har heller ikke hjerte til at lade ham skrige sig i søvn, så efter 30-40 min tager jeg ham op, hvis han ikke er faldet i søvn.
Om natten sover han 2 timer ad gangen, og her kan han falde i søvn når han får mad modsat om dagen.
Så tingene må ændres, men hvordan?