Brev:
Sove med vinduet åbent
6. april 2010
Alder:
2 mdr.
Sove med vinduet åbent
Kære Helen
Tak for en fantastisk brevkasse og hjemmeside, som allerede har været til stor hjælp.
Nu har jeg så et spørgsmål, jeg ikke umiddelbart kan se, at andre har spurgt om.
Vores søn på 2 mdr. er nu begyndt at sove i sin egen tremmeseng (altså i liften). Sengen står i vores soveværelse, da vi bor i en 2V-lejlighed. Jeg ammer også ca. to gange om natten i dette rum. Enten i gyngestol eller vores seng.
Jeg kan godt lide at sove koldt - dvs med vinduet åbent. Det har vi naturligvis ikke gjort mens der var frost, men spørgsmålet er om det er OK nu?
Hans seng står ret tæt på vinduet, men det er kun det øverste lille vindue, vi åbner (så kan katten også hoppe ud og ind som den vil). Han sover i bomuldsnatdragt og strømper og dyne. Skal jeg supplere med en lille hue?
Hans hænder er ret kolde om morgenen, men kan læse at det er ret normalt.
På forhånd mange tak
Arthurs mor