Brev:
Kan spædbørn sove for meget?
23. marts 2010
Alder:
1 mdr.
Kan spædbørn sove for meget?
Hej Helen
Jeg har fået to dejlige drenge, de er født 7 uger før tid, og jeg ville have termin i morgen. De ammer begge og har det rigtigt godt og trives.
Jeg har et spørgsmål til dig om deres søvnbehov. Kan de sove for meget, eller kan vi stole på at de selv regulerer så de får den søvn de skal have? Jeg vil jo rigtigt gerne at de sover godt om natten så jeg også får søvn der, og er nervøs for at de ikke vil sove om natten hvis de sover for meget om dagen...
Hvor meget skal jeg "blande mig" i deres søvn for at få en god nattesøvn og en god rutine?
Hilsen