Brev:
Vågen kl 3
10. marts 2010
Alder:
9 mdr.
Vågen kl 3
Hej Helen...
Der er kommet godt styr på Isabellas spisevaner og sove vaner om dagen, så tak for det:o)
Isabella har kravlet siden hun var 6 måneder og kort efter, der startede hun på at rejse sig op ALLE vejne.... så rent motorisk er hun godt med. Hele januar brugte vi på to tænder, meget morsyg og meget meget urolig nattesøvn... også her var dine råd helt fantastiske og vi kom igennem det:o)
Nu har jeg så et nyt problem... Isabella spiser godt og drikker godt hele dagen... hun spiser aftensmad (spiser hva vi gør) ved 17-17.30 vand af kop, så får hun ca 1 1/2 dl mild fuldkorns grød ved 18.45 tiden og når hun blir langt til natten, uden problemer eller brok, så drikker hun 150ml MME kl ca 19.30. Kan simpelthen ikk holde sig vågen længere!
Når jeg går i seng ved 23-24 tiden så får hun 150ml MME og så mener jeg ikk hun skal havde mere at spise før morgenmad? Hun står op ved 6.30-7.00 tiden... Men omkring kl 3 vågner hun og vil have sutten.. falder i søvn når hun får den, men vågner så hver 30min-45min og vil have sutten.... synes godt nok det er lidt træls:o( og hun giver så meget lyd og står eller sidder op, så jeg er ikk i tvivl om hun vil have sutten og puttes igen..
Hvis jeg prøver at lade hende ligge ender det med rigtig gråd med tårer og så skal jeg have hende op på armen og gå med hende til hun sover... har også prøvet at give hende lidt vand af flaske men det hjælper ikk...:o( Om dagen sover hun mellem 1 time og 1 1/2 time delt over to lure... og hun sover aldrig efter kl 15 om dagen... og det fungere faktisk rigtig godt...
Håber du kan hjælpe
Venlig hilsen
Dorthe