Brev:
Vågner tidlig morgen og skriger
8. marts 2010
Alder:
17 mdr.
Vågner tidlig morgen og skriger
Hej Helen.
Jeg skiver igen fordi jeg har et stort problem med piveri fra min drengs side og fordi han vågner hver dag med en halv times mellemrum og skriger fra kl 4 af om morgenen.
Du har før anbefalet jeg skal gå ind til ham og nuse ham og gøre ham rolig med min stemme, men lige lidt hjælper det... han er virkelig hysterisk og vil ikke lægge sig til at sove igen.
Det skal lige siges at når det er far der går derind er han ikke hysterisk på samme måde og muligheden er der for at han lægger sig igen. Men vi er ved at blive lidt trætte af at skulle starte renderiet fra kl 4 af... han er nemlig også rigtig træt selv når han starter morgenen på denne måde, og herved endnu mere pivet...
Så det ville være rigtig godt for alle hvis han snart bare kunne sove til kl 7 eller hvornår han er udhvilet, for det er ihvertfald ikke kl 4!!!
Han bliver lagt 7.30 uden prroblemer...
hvad skal vi gøre... det tager på overskudet når det her sker hver morgen...
Tænker tit om det er fordi han er sulten, men jeg har prøvet at give ham mad tidligt... han spiser ikke så meget og kan i det hele taget ikke rigtig finde ud af hvad han vil...
Håber du har en løsning, som alle de andre gange:0)
Med venlig hilsen
Iris