Brev:
Synes ikke rigtig hun spiser noget om aftenen
16. januar 2010
Alder:
3 mdr.
Synes ikke rigtig hun spiser noget om aftenen
Kære Helen
Så er jeg allerede på banen igen.
Den sidste uges tid har det været som om lillepigen ikke rigtig har villet spise noget, specielt om aftenen. Jeg har før skrevet til dig angående irritation ved aften amning, men selv om jeg har prøvet på at sætte min mælkemængde op synes jeg ikke rigtig hun spiser noget, generelt lader det ikke til at hun ikke er specielt sulten. Om dagen kan jeg kun få hende til at spise i ca 5 min er det normalt? og om aftenen måske endnu mindre.
Vi forsøger stadig med flasken men hun vil slet ikke tage den , hun bliver bare rigtig ked af det. vi har prøvet med mange forskellige slags sutter og med forskelligt slags indhold af væske.
Når nu hun ikke rigtig vil spise så går det også ud over det med at få hende til at sove, vi skulle jo undgå at vugge hende i søvn og så havde jeg kun muligheden at amme hende i søvn, men det er jo svært når hun ikke rigtig spiser noget. Hun falder dog i søvn helt af sig selv når vi så går i seng sammen med hende og hun ligger mellem os, hvilket jo er rigtig godt at hun gør det, MEN det er bare ikke altid at vi er klar til at gå i seng kl 21 når hun er træt, og vi får ikke en særlig god nattesøvn da vores seng ikke er særlig stor.
Hendes 3 lur tidlig aften er også svær at give hende da jeg egentlig også er nød til at amme hende i søvn her, men igen ingen virkning pga. kun et par minutters amning. Hele aftenen ender som regl med at hun bliver alt for træt.
Med venlig hilsen
Albertes mor