Brev:
Hvordan sove bedre?
6. januar 2010
Alder:
10 mdr.
Hvordan sove bedre?
Hej Helen
Ja vores evige problem er søvn, Diego vil bare ikke sove hverken om dagen eller om natten... han sover ca 45 min til en time om dagen vis jeg ikke ligger med ham vis jeg sover med ham så kan godt sove 1 1/2 time men jeg starter arbejde den 18 jan og han starter dagpleje den 11 jan, så er det slut med at sove sammen om dagen :).
Om aften vil han bare ikke ligge sig til at sove og vi har prøvet næsten alt, han får en flaske, tør ble, børstet tænder og der bliver sagt god nat til den der ikke lægger ham, og så ind og putte ham, det er den samme rutine hver dag, vi har prøvet at gå fra ham så han selv kan falde i søvn men vi når lige at vende os om så græder han og står op i sengen og sådan forsætter han. Så har vi prøvet at stå ved ham så han kan se os men så ligger han bare og snakker, griner og roder rundt.
Når han så sover så går der nogle timer så begynder han at være urolig taber sutten vænner og drejer sig og kan ikke finde ro når det så har stådet på noget tid så kommer han hen i vores seng han sover meget beder når han kommer over imellem os men nogle nætter holder han os vågn fordi han er så urolig. nogle nætter kan han også vågne og faktisk være vågen 1 til 2 timer . Han kommer i seng imellem 19 og 20 og står op imellem 7 og 8.
Vi håber på at du kan komme med nogle råd til hvordan vi kan få det med at sove bedre :O)
Hilsen Cherie