Brev:
Urolig nattesøvn - 3 mdr.
12. november 2009
Alder:
3 mdr.
Urolig nattesøvn - 3 mdr.
Hej Helen.
Min søn er 14 uger. Han får kun bryst, vi prøver med flaske om aftenen, men han tager den ikke rigtig.
Det starter når han skal puttes om aftenen, han kommer i seng mellem 19-20 for der har han været oppe i 2-3 timer. Han falder i søvn efter ca 15 min vuggen i mine arme, han sover 30 min og vågner. Jeg tager ham op og vugger ham igen og han falder i søvn igen efter 15-20 min og jeg ligger ham fra mig og nu sover han kun 5-10 min af gangen og sådan forsætter det 2-3 timer hver aften.
Den sidste tid har han sovet meget dårlig, han vågner efter 50min til en time hele natten igennem. Han er ikke sulten, men han vågner bare og virker frisk. Han får lov til at ligge og rode rundt i sengen, indtil han begynder at brokke sig lidt, så tager jeg ham op og får ham til at sove i mine arme igen og derefter ligger ham fra mig.
Hvad kan vi gøre for at ændre dette dårlige søvn mønster.
Med venlig hilsen
Dorthe