Brev:
Hun vil ikke sove om dagen
30. september 2009
Alder:
4 mdr.
Hun vil ikke sove om dagen
Hej.
Min datter Josefine på snart 5 månder gider ikke sove om dagen. Hun nægter at ligge ned og er derved er hun meget svær at få til at sove.
Når hun så sover, er hun meget urolig og sover kun omkring en time. Om natten når hun så er faldet i søvn så sover hun rimelig godt. vågner 3 gange og bliver ammet og hun vågner også 3-4 gange og vil have sutten. (sover næsten 12 timer)
Hun vil gerne have grød, men afviser meget tit at amme. især det venstre bryst.
Hun vil helt være oppe hos en, og så ikke alligevel. Men hun gider bestemt ikke at ligge/sidde selv.
Hun tager sig meget til sine ører. Hun nærmest river i dem.
Teis og jeg er selv ører børn så kan det være hun har ondt i ørene? eller kan der være noget andet galt?
Med venlig hilsen
Mathilde