Brev:
At sove på siden, selvom det at trille er en by i Rusland ...
24. august 2009
Alder:
10 mdr.
Hej Helen..
Så melder der sig også et spørgsmål omk søster :)
Hun sover egentligt fint, og har sovet igennem siden 4 mdr...men nu kan hun være lidt svær at putte..
Det virker til at hun gerne vil sove på siden, men hun kan ikke selv komme helt derom...så hun kommer halvt om på siden, falder stortset i søvn...så slapper kroppen af og hun triller tilbage på ryggen.. og så tænder hun helt af..
Hvis jeg tager hende op for at berolige hende falder hun i søvn op af mig, men når jeg vil ligge hende er det galt igen...medmindre jeg ligger hende på siden..
Hun har aldrig trillet hverken fra ryg til mave eller omvendt...så må hun gerne ligge på siden...så hun bliver puttet sådan ?
Rikke