Brev:
Får hun nok søvn?
17. august 2009
Alder:
12 mdr.
Får hun nok søvn?
Hej Helen
Min lille pige er lige startet i dagpleje for 14 dage siden og vi har haft en god indkøring - hun kender stedet for storebror er også der.
Hun har bare en ting - vil ikke gå glip af noget, så de har meget svært ved at få hende til at sove.
Det er nu lykkedes dem i 4 dage i træk at få hende til at sove, men kun i en time og det er ca. fra 13 - 14.
Lidt sent syntes jeg.
Hun bliver normalt puttet omkring 19 og sover til 06.30 kun afbrudt at lidt mælk omkring kl. 23. Sover for det meste igennem (se neden for )
Så kan hun nogle gange have brug for en lur mellem 9-10 og igen ved 13-14, men den formiddagslur springer hun over.
Hun har god mulighed for at sove på vej i bilen, da vi har ca. 25 min til dem hver vej men det gør hun ikke.
Hun bliver afleveret 8 og er hentet igen ved 14.30 hver dag.
Hun er ok humør om eftermiddagen, dog vil hun helst ikke sidde på gulvet, men bæres rundt, hvilket er lidt hårdt og krævende.
Nu er mit spørgsmål så - får hun nok og søvn? Og nogle forslag til ændringer?
Hun de sidste 2 nætte vågnet i et skrig og været svær at trøste er det normalt for hendes alder? der sker jo meget omkring hende?
Sophia