Brev:
Hun er helt færdig om aftenen og bare SÅ træt
14. juni 2009
Alder:
2 mdr.
Hun er helt færdig om aftenen og bare SÅ træt
Kære Helen.
Lige endnu et spørgsmål:+)
Vores datter på snart 11 uger sover rigtig godt om natten. Hun bliver puttet 20.30-21 og sover til min 6 næste morgen. Til gengæld kan jeg bare ikke få hende til at sove i løbet af dagen. Jeg prøver at ligge hende i barnevognen, men der går højest en halv time så er hun vågen igen. Hvis jeg tager hende ind går der 5 min. så sover hun på min arm - så hun er træt nok.
Hun har været meget grædende i hendes unge dage :+), hvorfor hun er vant til at være meget på arm. Hun har brug for søvnen, for hvis jeg ligger mig med hende kan hun sagtens sove 3 timer. Jeg er begyndt at ligge mig med hende på maven, for jeg kan ikke holde til at gå rundt med hende og jeg får jo ikke lavet noget alligevel, så vi ligger os og så får hun da sovet. Men hvis ikke jeg gør det, sover hun meget korte perioder på ½ time ca., men så måske flere gange om dagen.
Jeg har læst bogen godt nat og sov godt og prøver at hun falder i søvn samme sted som hun vågner op - og det har virket vildt godt om aftenen - hvor hun ligger sig til at sove med det samme! (hun har dog aldrig grædt, når vi har lagt hende om aftenen). Men det er nøjagtig som de beskriver, at hvis hun falder i søvn hos mig og jeg flytter hende, så slår hun øjnene op med den samme jeg ligger hende.
Jeg savner lidt hun får nogle længere stræk, for hun er helt færdig om aftenen og bare SÅ træt. Men hun har måske også kun sovet 2-3 timer fra ca. 8 om morgenen til hun bliver puttet.
Hvad kan jeg gøre?
Hvis jeg selv er syg, skal jeg så undgå kontakt med hende, når hun får flaske?
Kærlig hilsen
Jannie