Brev:
Sover min søn for lidt?
25. maj 2009
Alder:
3 mdr.
Sover min søn for lidt?
Hej Helen.
Jeg har en søn på 3 måneder som sover meget uroligt, og har svært ved at sove mere ind en halv time til 45 min af gangen om dagen, han sove godt om natten er ca oppe en til to gange lige at få flaske.
I dag er gået sådan her.
Vi vågner kl. 5.40 er så vågen til kl 7.05 der tager vi lige en lille lur til kl 8.00, så gik vi en tur kl 10.00 og han sov med det samme, han vågnet da vi kom hjem kl 10.40 var så vågen til kl 12.40 han sov i egen seng i 35 min og så vågnet han prøvet at få ham sove videre i hans seng men nej, op i mors arme så kunne han sove igen men han ligger og drejer hovedet fra side til side og græder ind imellem, han vågnet han op kl 15.00.
Han tog sig en lille lur igen kl 16.45 til 17.20 far kommer hjem så de hygger sig sammen omkring kl 19.30 bliver han lidt ked vi prøver at give ham noget mad da han burte være sulten men han ville ikke spise, jeg går ind i soveværelset med ham det hjælper på ham, han bliver glad igen men vil ikke sove eller spise (det er sket før at han ikke har ville spise) kl 20.10 han sover i vores seng kl 21.20 han vågner og får så noget at spise og sover igen lige efter han er færdig med at spise.. så nu håber vi på en god nat :0)
Hvad kan vi gøre til at få ham til at sove længer for sig selv, og hvor meget til han ca sove om dagen.
Jeg håber at du kan finde hoved og hale i min besked.
Hilsen lille Diegos mor