Brev:
Overtræt hysterisk baby
16. maj 2009
Alder:
2 mdr.
Overtræt hysterisk baby
Hej Helen
Christian er nu lige lidt over 10 uger og mit spørgsmål går på hvor længe en baby på den alder kan holde sig vågen pr gang?
Når min søn har været oppe i ca. 45 min – 1 time så bliver han træt. Problemet er bare at han bliver total hysterisk, når trætheden melder sig og han har svært ved at give sig hen til søvnen. I starten kunne han sagtens sidde ved os og falde hen lige så stille, men nu er der intet der hjælper andet end at være hård og putte ham i barnevognen. Han skriger og er hysterisk – er det normalt? ...
...
Jeg bliver rigtig ked af det hver gang, fordi jeg synes, det kunne være hyggeligt hvis han kunne slumre lidt hen ved en af os inden han blev lagt. Kan en baby sove for meget? Jeg synes, der er så mange ting jeg gerne vil nå at lave med ham, når han er vågen: lægge på mave, snakke, smile, grine udover mad og pusle naturligvis. - er det for meget for ham? Jeg vil gerne begynde til babysvømning med ham, men kan næsten ikke se, hvordan det skal kunne lade sig gøre, når han blir så hurtig træt og hysterisk
Kærlig hilsen
Christians mor