Brev:
Sove i autostol
29. oktober 2008
Alder:
1 mdr.
Sove i autostol
Kære Helen.
Så kom vores lille datter til verden, og hun er vidunderlig, smuk og meget dejlig ;-) Hendes storebror er meget glad for hende, og det er vi simpelthen så lykkelig for. Vi har også gjort meget for, at han ikke skal føle sig tilsidesat og stadig føle sig højt elsket. Vi håber, at denne glæde vil fortsætte fra storebrors side. Han er knap 3 år.
Vores datter er 5 1/2 uge og hun er alt for glad for autostolen. Hun vil helst sidde/halv ligge i den og kan altid falde i søvn i den modsat sin vugge, hvor det er on/off. Hun sover ellers rigtig fint og er en meget nem baby.
Vi har en Maxi Cosi, hvis det betyder noget. Mit spørgsmål er, hvor meget må hun være i den?
I går sov hun i autostolen i to 2 1/2 time, hvilket jeg fik rigtig dårlig samvittighed over. Er det OK? Tænker her på hendes krop - kan den klare det?
På forhånd tak for svar.
Venlig hilsen
Mor