Hun sover dårligt ....

15. oktober 2008

Kategori:
Alder:
4 mdr.

Hun sover dårligt ....

Hej Helen... :-)

Vi har en skøn pige på 4måneder...

I nu over en måned har Liv sovet utroligt dårligt om natten, og det er nu også begyndt om dagen... suk..

Liv har ikke helt ern fast rytme endnu... men det ser nogenlunde sådan herud (med mindre hun laver ged i den med søvn osv. så bliver alt skubbet rundt! :-s )

spiser kl 6.00
vågner kl 7.00
spiser kl 8-9 stykker
sove kl 9.00
11.00:vågen
spise kl 11.00-12.00
også kludrer den lidt her, pga. hun ikke vil spise rigtig, kun nogen gange... er træt men vil ikke ligge sig til at sove...
omkring kl 15.00 spiser hun og falder i søvn, og sover alt fra 1time til 2.

kl 19.00 får hun en flaske vælling og efter lidt påstyr og hulken, falder hun i søvn...

kl præcis 23.00 starter showet....

Så ligger hun og græder (med lukkede øjne)

Har prøvet at : ...

Annonce

... shyyy på hende, med en hånd på kinden - putte hende igen med hendes stofble - tilbyde hende mad - tilbyde hende sut... ender med jeg tager hende op, hun bliver meget gal, og efter lidt tid tager hun så sutten og falder i søvn igen...

Sådan fortsætter det så HEEEELE natten med 10- 45mins mellemrum.... hun tager dog mad ca. kl 3.00....

Er i syv sind og ved dælme ikke hvad vi skal gøre...

Vi sover i samme soveværelse alle sammen og har kun et lille hus, ikke med noget xtra værelse, og Liv sover i egen seng, i den anden ende af værelset...

For lidt over en måned siden, havde Liv en fin rytme, sov godt om dagen, og om natten.. men hendes natteroderi laver om på det hele, da hun er så træt og uoplagt om dagen (det skal siges at hun selvfølgelig også er meget glad når hun ikke er træt.. :-) )

Med venlig hilsen
Line

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Gogsig barfodssko - De første og eneste sko dit barn behøver

Har du nogensinde tænkt over, at næsten alle børn bliver født platfodet? De fleste børn lærer faktisk bedst at gå, når de går på bare fødder.

Den bedste måde at styrke deres svang, sener og muskler i foden er gennem denne naturlige tilgang.
Det var bland andet den indsigt, der ...

Læs mere her

2. maj 2024 | Kost og ernæring | 5 mdr.

Sveskemos - hvor meget?

Kære Helen Vores datter er 5 måneder gammel, og hun har ofte problemer med...

Give MME uden at opvarme det?

Hej Helen Nu hvor det er blevet varmere og bedre vejr, så vil jeg gerne...

5.5 måned og mangler appetit

Hej Helen. Jeg skriver til dig, fordi jeg er bekymret for min søns appetit....

5. april 2024 | Amning | 3 mdr.

Løbe når man ammer

Hej Helen. Min kæreste og jeg har den dejligste pige på knap 3 måneder, og...

Lære at drikke vand

Hej Helen. Jeg har en søn på 5½ måned, som er begyndt med skemad. Han får...

Annonce

Viden om børn:

Hjemmefødsel

Lang de fleste kvinder kan selv vælge, om de vil føde hjemme eller på sygehuset. Der er dog visse undtagelser - hvis du venter tvillinger, hvis dit barn vender forkert, eller hvis der er specielle komplikationer, så vil du blive frarådet at gennemføre en hjemmefødsel. Tal derfor altid med din jordemoder og læge om, hvad du godt kunne tænke dig.

Der kan være mange fordele ved at føde hjemme. Du har f.eks. din egen jordemoder, du er på hjemmebane - hun er på besøg, du er mere...

Læs mere i Babylex

Stamceller

Vores krop er bygget op af celler og Stamceller er oprindelige celler, hvorfra kroppens andre celler udvikler sig. Stamceller findes i det tidlige fosteranlæg, i navlestrengsblod hos nyfødte og i knoglemarven. Man kan sige at stamceller er en umoden celle, der i princippet kan udvikle sig til en hvilken som helst celle i kroppen.

Der forskes i at kunne udnytte stamceller fra fostre, da fosterstamceller kan være et vigtigt led i at helbrede mange forskellige sygdomme.

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og opdragelse, som giver dig praktiske råd til alt det, der er så svært.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Fantastisk hjemmeside, fantastiske bøger og fantastiske meninger!

Kærlig hilsen
Mor til Elias, 7 måneder.