Brev:
Hun sover dårligt ....
15. oktober 2008
Alder:
4 mdr.
Hun sover dårligt ....
Hej Helen... :-)
Vi har en skøn pige på 4måneder...
I nu over en måned har Liv sovet utroligt dårligt om natten, og det er nu også begyndt om dagen... suk..
Liv har ikke helt ern fast rytme endnu... men det ser nogenlunde sådan herud (med mindre hun laver ged i den med søvn osv. så bliver alt skubbet rundt! :-s )
spiser kl 6.00
vågner kl 7.00
spiser kl 8-9 stykker
sove kl 9.00
11.00:vågen
spise kl 11.00-12.00
også kludrer den lidt her, pga. hun ikke vil spise rigtig, kun nogen gange... er træt men vil ikke ligge sig til at sove...
omkring kl 15.00 spiser hun og falder i søvn, og sover alt fra 1time til 2.
kl 19.00 får hun en flaske vælling og efter lidt påstyr og hulken, falder hun i søvn...
kl præcis 23.00 starter showet....
Så ligger hun og græder (med lukkede øjne)
Har prøvet at : shyyy på hende, med en hånd på kinden - putte hende igen med hendes stofble - tilbyde hende mad - tilbyde hende sut... ender med jeg tager hende op, hun bliver meget gal, og efter lidt tid tager hun så sutten og falder i søvn igen...
Sådan fortsætter det så HEEEELE natten med 10- 45mins mellemrum.... hun tager dog mad ca. kl 3.00....
Er i syv sind og ved dælme ikke hvad vi skal gøre...
Vi sover i samme soveværelse alle sammen og har kun et lille hus, ikke med noget xtra værelse, og Liv sover i egen seng, i den anden ende af værelset...
For lidt over en måned siden, havde Liv en fin rytme, sov godt om dagen, og om natten.. men hendes natteroderi laver om på det hele, da hun er så træt og uoplagt om dagen (det skal siges at hun selvfølgelig også er meget glad når hun ikke er træt.. :-) )
Med venlig hilsen
Line