Brev:
Sutteklud
8. oktober 2008
Alder:
1 mdr.
Sutteklud
Hej
Har læst lidt i brevkassen og der nævner du sutteklud - Har ikke fået givet det til nr 1 barn, men vil da gerne prøve med nr. 2
Måske et dumt spørgsmål, men hvad gør den og hvordan gør man den til en trøst?
Sophia