Brev:
Pige på 4 år ikke renlig
28. januar 2004
Alder:
4 år
Pige på 4 år ikke renlig
Vores datter på 4 1/2 år har aldrig været renlig, har aldrig gået på WC af sig selv. Hun er gået fra at bruge ble til at bruge underbukser, hvor alt bliver lavet.
Hun skal altid hjælpes eller kraftigt opfordres til at gå på WC, ofte med store diskussioner om at hun ikke skal. Der er ingen sygdom eller betændelse, dette er undersøgt.
Vi har efter 1/2 år ved børnelæge fået henvisning til børneafdeling, hvor hun nok skal være indlagt i 1-2 uger. Men der er ventetid.
Hvad kan vi gøre som vi ikke allerede har prøvet?
Jeg har læst de svar der er givet til andre og alt dette har vi prøvet.
Vi voksne er desperate.