Brev:
Tisser pludselig i bukserne
15. september 2023
Alder:
3 år, 3 mdr.
Tisser pludselig i bukserne
Kære Helen
Min skønne 3årige datter kom for ca 4 måneder siden og sagde til os, at hun ikke brugte ble mere, og fra den dag har hun ikke brugt ble (kun når hun skal sove). Dvs hun bestemte selv tidspunktet for, hvornår hun skulle være blefri, og det gik utrolig godt. Hun havde vidst et eller to uheld i børnehaven den første uge, og ellers klarede hun det helt fantastisk.
Nu er hun pludselig begyndt at tisse i bukserne, eller ikke får taget bukserne ordenligt ned ved toiletbesøg. Vi har de sidste små to uger haft bukser med tis i hver dag! Det virker som om, at hun ikke når tidsnok på toilettet. Jeg er ved at være lidt irriteret over det, da jeg godt ved, at hun kan. I starten sagde jeg til hende, at det jo kan ske, men nu er jeg begyndt at fortælle hende, at det ikke er okay at tisse i bukserne, og hun er nødt til at gå på toilettet noget før - dog virker hun ikke til helt at forstå :)
Har du en forklaring på ovenstående, og måske et godt råd? :)
På forhånd tak.
Mange hilsner herfra