Brev:
Hvordan griber vi pottetræningen an?
22. februar 2012
Alder:
22 mdr.
Hvordan griber vi pottetræningen an?
Hej Helen
Vores dreng er nu 22 mrd. En glad og frisk dreng. Vi overvejer at starte med pottetræning, men ved ikke rigtig, hvordan vi skal gribe sagen an. Vi har introduceret ham for potten, som han er vældig interesseret i.
Han leger med den og synes det er skægt, men han har ingen ide om, hvad han egentlig skal på den, og han har så meget krudt i sig, at han sjældent bliver siddende så længe at der sker noget. Vi er lidt usikre på, hvordan vi kommer videre herfra, har du nogle ideer? :-)
Kærlig hilsen
Mor & Far