Brev:
Natble og tørre sig selv
21. juli 2010
Alder:
3 år, 11 mdr.
Natble og tørre sig selv
Hej Helen!
Hvornår er det normalt for drenge at smide natbleen? Kan der gøres noget for at hjælpe processen på vej?
Hvornår er det ok at forvente, at drenge kan tørre sig selv efter toiletbesøg?
Med venlig hilsen
MTT