Brev:
Den ble den ble
19. juli 2010
Alder:
3 år, 6 mdr.
Den ble den ble
Kære Helen.
Vi er nu nået til den fase i vores 3½ år gamle søns liv, hvor han faktisk selv siger når han skal tisse og lave stort. FLOT!!! Men han vil bare ikke lave stort på hverken toilettet, potte eller andet. Kun de små toiletter i børnehaven eller et lille tørkloset i farmor og farfars sommerhus. Han får da ble på når han skal lave stort.
Hvad kan vi gøre for at opmuntre ham til det? Og hvad kan det skyldes.
Jeg har hørt engang, at nogle børn kunne være bange for at give slip og det så falder så langt??
Han husker for det meste at sige når han skal tisse, men vil ikke holde sin tissemand selv, for han vil ikke have tis på fingrene.. Det tror jeg nu nok vi skal komme til livs, men vi mangler lige et par råd til, hvordan vi gør det, at lave stort interessant!
Kærlig hilsen
Karoline