Brev:
Afhængig af mor
18. november 2023
Alder:
22 mdr.
Afhængig af mor
Hej Helen.
Inden for den sidste uge, er der pludselig sket en stor forandring i at det kun er mor der duer. Hun går normalt i dagpleje. Afleveringerne er pludselig heller ikke blevet så sjove.
Dagplejemoren fortæller, hun er glad hele dagen. Det kun lige når jeg kører hun er ked af det. Herhjemme er det kun mor der pludselig duer, far kan slet ikke bruges. Jeg kan næsten slet ikke gå fra hende. Det er lige startet fra den ene dag til den anden.
Hun er ikke et barn der bliver passet ret meget, da vi ikke har det store behov. Faren tror det fordi hun ikke bliver passet ret meget ude, men har det noget at sige og hvad stiller man op?
Hun er 22 mdr.
Hilsen mor