Brev:
At pille næse
31. marts 2005
Alder:
22 mdr.
At pille næse
Hej Helen
Min søn har fået en ny ynglingsbeskæftigelse - at pille næse og spise rovet :-) Det er jo helt naturligt, men alligevel... Hvornår er han gammel nok til at få at vide at det er noget man gør når man er alene?
Han er 22 mdr nu og er alt for lille til at forstå sådan noget, så vi ignorerer det bare, men hvornår kan vi begynde at fortælle ham at det er en privat sag?
Hej fra Iben