Brev:
Mor-glad tumling
10. december 2014
Alder:
22 mdr.
Mor-glad tumling
Kære Helen
Min dreng er utrolig morsyg for tiden, og jeg kan ikke gå på toilet eller lignende, uden at han begynder at skrige, fordi han vil med mig.
Min mand og jeg har begge fuldtidjobs og vi er lige flyttet, hvilket jo er en stor begivenhed i sådan en lille mands liv, så jeg kan godt forstå, at han søger mig. Hvordan kan jeg bedst støtte ham i denne proces, og hvordan får jeg ham til at forstå, at jeg er hos ham, selv om jeg går på toilettet i 5 minutter?
Han startede på denne adfærd, inden vi flyttede, og det har ca. stået på i 2 måneder nu. Nu er jeg ved at blive skør af, at jeg aldrig kan have 5 minutters ro herhjemme uden at skulle underholde eller være til stede. Ligeledes føler min mand sig overflødig, da min søn vil have, at jeg gør ALT (børster hans tænder, putter, bleskift, laver aftengrød, rører rundt i hans mad, når han hjælper mig med madlavning, osv. osv.
Med venlig hilsen
KT