Brev:
Projekt far mere på banen
23. september 2014
Alder:
10 mdr.
Projekt far mere på banen
Hej Helen
Min mand og jeg har snakket om at prøve projekt "datter-far weekend", hvor far står for alt vedrørende mad, pusling, putning og nattetjansen, hvor mor ikke er tilstede.
Begrundelse:
- far mere på banen
- stop amning
- bedre spisning i løbet af dagen
- bedre søvn om natten for alle
Hvad tænker du om dette projekt?
Vi føler os lidt frustreret over, at far ikke kan tage over, når vores datter er ulykkelig + vores datter spiser ikke for godt hjemme (dagplejen ikke det store problem) + hun sover dårligere om natten.
Vi ved godt, at hun er inde i periode, hvor der sker mange ting. Og du har også skrevet tidligere til os, at vi skal sætte vores forventninger ned, men derfor forbliver vi stadig frustreret over dette.
Med venlig hilsen
de frusterende forældre