Brev:
Opdragelse, selvværd og barnet nummer 2
5. september 2013
Alder:
2 mdr.
Opdragelse, selvværd og barnet nummer 2
Kære Helen
Et par spm. Om opdragelse:
Hvordan undgår man, vi, jeg... At give vores børn et dårligt selvværd? Det ønsker vi ikke for dem at de skal arve.
Hvordan påvirker det på sigt barn nummer to at være nummer to.. Altså der er meget mere uro, høje pludselige lyde, gok i hovedet og andre forstyrrelser fra det ældste barn, selv om vi forsøger at skærme så godt vi kan. Derudover skal barn nummer to vente og kommer til at få flere skrigeture end barn nummer et, er min oplevelse. Fx ved bleskift af den store.
Venlig hilsen