Brev:
Temperament og hysteriske skrig
4. juni 2013
Alder:
10 mdr.
Temperament og hysteriske skrig
Hej Helen
Vores datter på 10 måneder er begyndt at blive en bestemt lille dame. Hun skriger hvis der er noget der ikke passer hende. Eksempelvis hvis jeg sætter hende på gulvet, fordi jeg lige skal ordne noget (hun øver sig i at gå og vil kun gå rundt ved hjælp af os). Samme hysteriske skrig forekommer når vi kører bil, skal skifte ble og tøj eller eks tager hende op af badet som hun elsker;-)
Det er rigtig svært ikke at blive irriteret og "skælde" ud. Men hvad er det rigtige at gøre? Har læst i din bog ang fortvivlelses anfald, men er stadig i tvivl om hvordan jeg skal håndtere det. Jeg kan jo af gode grunde ikke efterleve hendes opdagelses trang og gå rundt med hende hele tiden.
Håber du kan komme med et par gode råd.
Kærlig hilsen
mor med lidt ondt i ørene;-)