Brev:
Alene med 2 små børn
6. oktober 2012
Alder:
2 år, 4 mdr.
Alene med 2 små børn
Kære Helen
Jeg er alene med mine 2 drenge på henholdsvis 2 ½ år og 10 måneder, de har ikke kontakt til deres far, da han ikke overholder aftalen om samvær.
Problemet er at storebror bliver meget misundelig på lillebror tiltrods for at jeg virkelig forsøger at give ham så meget alenetid som muligt. Jeg har drøftet det med vuggestuen og de siger det er helt almindeligt, men jeg synes det er svært at tackle. Jeg kan pt dårligt vende ryggen til, før han har fat i håret på ham eller slår ham. Jeg flytter ham og siger at den opførsel vil jeg ikke have!
Har du nogle ideér til hvad jeg kan gøre? Lillebror har en kravlegård for at kunne få ro, når jeg synes det bliver for meget og det er udmærket, men bruger den i begrænset omfang, da jeg synes det er vigtigt for en 10 måneders dreng, at kunne komme omkring og udforske verden.
Hilsen
Stine