Brev:
Bideri
8. marts 2012
Alder:
18 mdr.
Bideri
Hej Helen.
Min datter er 1½ år. Når vi ikke efterkomme hendes ønske, navnligt når det er noget, som vi ved, at hun meget gerne vil, og hun er meget træt, så kan hun finde på at bide.
Vi tager hende væk fra os - siger "NEJ, jeg vil ikke have at du bider". Sommetider bliver hun lidt ked af det, og så får hun straks et knus, andre gang lader hun som ingenting og går i gang med andre ting, eller genoptager sit ønske.
Du har tidligere rådgivet os om bideriet, men det synes ikke at virke.
Hilsen