Brev:
Hvornår kan man begynde at opdrage?
5. februar 2010
Alder:
12 mdr.
Hvornår kan man begynde at opdrage?
Hej Helen
Ja, nu kommer der lige endnu et spørgsmål, men der sker jo meget med sådan en 1 årig knægt :-)
Han er godt 1 år og nu kørt godt ind i vuggestuen, glad for at blive afleveret og leger godt når vi kommer og henter ham.
Her på det seneste er han så blevet meget selvstændig. Han vil IKKE have tørret næsen, når han er nyst, han vil IKKE have klippet negle (plejede vi at gøre foran tv'et uden problemer) og jeg kunne blive ved. Han fægter med arme og ben og skriger, hvis han ikke vil det vi vil.
Derudover efter en maveforkølelse for 5 dage siden, har han ikke ville spise det han plejer og vi ved ikke om det er fordi han har noget med maven eller fordi han bare vil have dejlig A38 og frugtmos (vi har tilbudt han meget forskelligt, men han vil ikke have andet end overstående i øjeblikket og slet ikke noget der skal tygges (men han er vist osse ved at få nogle tænder...?!))
Vi tror det er maven, men når han nu er blevet så selvstændig er vi lidt i tvivl.
Så hvornår begynder man at opdrage sit barn og ikke mindst hvordan??
Vi glæder os til svaret :-)
De bedste hilsner