Brev:
Stritører og hidsigt temperament
12. januar 2009
Alder:
15 mdr.
Stritører og hidsigt temperament
Hej Helen, det er ved at være længe siden, så et forsinket godt nytår til dig:)
Alt er i den skønneste orden herhjemme, lige bortset fra, at Aliah i dén grad prøver grænser af i øjeblikket. Jeg vil bare lige høre dit bud på, hvad man stiller op når poden smider sig på gulvet i Glostrup Storcenter og skriger som en vanvittig, når tingene ikke går som hun synes de skal (er det i øvrigt ikke lidt tidligt vi skal slås med det??)
Jeg synes selv vi gør det rigtig godt mht ikke at hidse os op og vi prøver, at forklare hende, hvorfor hun SKAL gøre nogle ting og ikke MÅ gøre nogle andre, men det er f***** svært at opretholde tålmodigheden somme tider. Jeg ved godt det ikke kan være anderledes i en periode, men måske du har nogle råd til hvordan man kan gøre det lidt lettere både for hende og os...?
Derudover; hun har altid haft lidt strittende ører, men det er efterhånden blevet værre og forleden talte faren og jeg om, hvordan de mon ser ud når hun starter i skole, bli´r voksen o.s.v.
Hvor almindeligt er det egentlig at få rettet ørerne? Og hvor slemt skal det være før man begynder at overveje det seriøst? Jeg har også fundet nogle sider på nettet hvor de skriver det kan gøres uden kirurgisk indgreb, men er det en metode du kender noget til?
Håber du kan hjælpe os.
Venlig hilsen
Sine