Brev:
Putte og temperament
13. oktober 2008
Alder:
19 mdr.
Putte og temperament
Hej Helen,
Så er vi tilbage igen:-)
Malte er nu 19 mdr og bliver puttet ved 19.00 tiden og sover efter ca ½ time, det går ok - vi skal dog være ved ham.
Han vågner løbende flere gange om nattet, siger nej nej og kravler op til mig i min seng - hvis jeg er vågen nok ligger jeg ham tilbage, men ofte sover han der resten af natten - og det driver mig til vanvid. Han mosler og vender og drejer sig og hvis han kan, vil han helst ligge ovenpå mig og nusse mig hele tiden.
Jeg er pt gravid igen i 3 mdr og er lidt små træt, hvilket gør at jeg har lidt svært ved ikke at få min søvn - fra i aften vil jeg rykke ud af soveværelset. Problemet her er at Malte sikkert stadig vil travle op i min seng og min mand sover så tungt at han ikke opdager det og så er jeg jo lige vidt - han ligger der stadig om en uge.
What do we do??
En anden ting er at Malte har et sundt temperament:-) - han bliver pænt higsig når han ikke får det som han vil have det og er desuden begyndt at slå os. Når jeg bliver godt træt at det, hvad han så end har gang i, hæver jeg stemmen og jeg ved det er noget skidt for så lærer han at der er det man gør - hvordan stopper vi denne cirkel??
Med venlig hilsen
En meget træt og udslidt mor som bare vil gøre sit bedste, men mangler lidt hjælp:-)
Jeg ser meget frem til dig svar.