Brev:
Kamillete hvornår og hvor meget?
30. januar 2008
Alder:
2 mdr.
Kamillete hvornår og hvor meget?
Kære Helen
Vores lille dreng Emil på 7 uger har temmelig ondt i maven og er i den forbindelse meget urolig om aftenen.
Jeg har hørt at man gerne må give babyer kamillete, hvilket vi har forsøgt os med (naturligvis uden sukker). Men i den forbindelse har jeg to spørgsmål.
1. Er det beroligende/søvndyssende, eller virker det sådan, fordi hans lille mave bliver yderligere fyldt op så han bliver træt? Vi har prøvet at give Emil en flaske efter hans aftenmåltid ca kl 21-22.
2. Må han få en flaske hver aften, og hvor mange ml må han drikke? Det virker som om han sover bedre, når han har drukket teen.
Med venlig hilsen
Torsten