Brev:
Abortrisiko ved ny graviditet kort efter fødsel
29. december 2007
Alder:
10 mdr.
Abortrisiko ved ny graviditet kort efter fødsel
Hej Helen
Jeg føler jo du kender os lidt, så jeg ville lige fortælle dig at jeg her i december måned er blevet gravid. Og lad mig bare sige det ikke var planlagt. Men vi har valgt efter meget snak at Anna skal være storesøster. Så der bliver knald på et par år, men så må det også blive bedre.
Er chancerne for at abortere større når det ikke er længere siden at anna blev født. Kun 10 måneder. Og lad mig bare sige at jeg stadig nogen gange godt kan få et sug i maven over om det nu er det rigtige. Det bliver jo pinligt at skulle komme tilbage til arbejde og fortælle at man er gravid det falder nok ikke i god jord. Især ikke når man arbejder på sygehuset som sygeplejerske. Bare lidt snak ved egenlig ikke helt hvad jeg ville:)
Godt nytår
Med venlig hilsen
K