Brev:
Gravid igen
30. oktober 2015
Alder:
12 mdr.
Gravid igen
Kære Helen.
Min datter er 1 år nu og hun er født 30-10-14.
Efter fødslen fik jeg en spiral da jeg ikke længere ville tage p-piller pga. hovedpine. Min menstruation kom nogenlunde regelmæssigt efter fødslen og min cyklus er på 36 dage efter fødslen. Jeg ventede min menstruation for 5 dage siden og jeg tog derfor en graviditetstest. Jeg har været meget træt, øget tissetrang og bare haft følelsen af at jeg var gravid.
Graviditetstesten var også positiv både stav og digital. Min termin vil så være først i juli 2016. Jeg bliver bare så bekymret for om det vil være synd for min datter?
Jeg har også læst om at der kan komme flere komplikationer og det bekymre mig, da jeg under sidste fødsel mistede 3,5 l. blod. Hverken min mand eller jeg ønsker en abort. Men der kommer så mange bekymringer for om det vil være dårligt for min datter og min krop?
Jeg håber meget at du kan give mig et råd?
Med venlig hilsen
Maries mor