Brev:
Gravid igen?
13. maj 2012
Alder:
0 mdr.
Gravid igen?
Hej Helen
Denne gang handler mit spr. Ikke om mine børn men evt om barn nr 3.
Jeg fik i vinteren 2010 fortaget et keglesnit pga. svære celleforandringer. Jeg har gået til kontrol siden, men alt ser fint ud og nu følger jeg bare de almindelige rutine undersøgelser.
Jeg fik efter indgrebet fortalt at de har taget stort set hele min livmoderhals. Og jeg har dannet så meget arvæv at det er svært for dem at tage prøver fra mit underliv.
Mit spr er følgende, vi ville gerne ha barn nr tre, men kan jeg overhovedet fuldføre en graviditet, og hvilke risiko er der?
Der er også andre faktorer der spiller ind, jeg er lige fyldt 38 og jo så ikke helt ung i fht. til at få børn, jeg har haft bækkenproblemer i begge mine graviditeter.
Derudover er der det psykiske aspekt i det. Jeg har to sunde raske børn på 4.5 og knap 2 år. Men før dem har jeg været gravid før, men til nakkefoldsskaning viste det sig at fosteret havde svære misdannelser og vi valgte at få foretaget en abort, hvilket ikke var en nem beslutning og det sidder dybt i mig stadigvæk. Vi fik at vide at det var en af naturens luner, men tør jeg tá chancen igen, når jeg nu har to raske unger?
Ved du ikke kan svare på det sidste men hvordan står jeg i fht. til en evt graviditet.
Med venlig hilsen
skruk