Brev:
Endelig Gravid.. men...
2. april 2009
Alder:
0 mdr.
Endelig Gravid.. men...
Hej Helen..
Jeg er endelig blevet gravid (8+2) og det har jeg virkelig glædet mig til og har misundet alle dem med tykke maver og barnevogne :)
Men nu er det endelig blevet min tur, problemet er bare at jeg vågner med mavekneb og skal hurtigt på toilettet, da jeg har tynd mave.. Derefter er jeg så nødt til at gå ind at lægge mig igen fordi jeg har kvalme og føler mig faktisk rigtig syg og utilpas.. så kan jeg mærke at jeg igen skal på toilettet og bagefter må jeg ind at ligge igen..
Det er noget af et morgen ritual, og jeg ved godt efter at have læst mange historier her på nettet at det er ingenting i forhold til hvad andre gennemgår.. men jeg bliver jo også lidt nervøs ved det..
Jeg arbejder hver dag og det er slet ikke til at overskue at komme på job..Og det påvirker jo også mit humør på jobbet..
Først op af dagen ved 15-16 tiden får jeg det godt og mærker ikke ret meget til det..
Er det normalt?
Hilsen Rinsen