Brev:
Gravid og danskvand?
7. oktober 2008
Alder:
0 mdr.
Gravid og danskvand?
Hej Helen
Har lige læst dette indlæg, hvor du skriver, at gravide rådes til ikke at drikke danskvand, hvis de har halsbrand og sure opstød.
Jeg blev meget overrasket, da jeg har den stik modsatte oplevelse. Jeg kæmper i denne graviditet (23 uger) med meget halsbrand, ligesom jeg gjorde i den første. Jeg finder, at danskvand hjælper rigtig godt. Dage, hvor jeg drikker danskvand (3-4 glas), behøver jeg ikke indtage medicin (alminox eller samarin).
Nu er mit spg selvfølgelig er det bedst at drikke danskvand eller tage medicinen mod halsbrand?
På forhånd tak
Karen